کفش مردانه

نحوه اندازه گیری سایز پا برای کفش

نحوه اندازه گیری سایز پا برای کفش

نحوه اندازه گیری سایز پا برای کفش

با توجه به متفاوت بودن سایزبندی کفش ها در برندهای مختلف تجاری ،توصیه می شود برای خرید کفش ابتدا با توجه به راهنمایی تعیین سایز کفش ، سایز مناسب پای خود را پیدا کنید ، شما میتوانید برای انجام این کار با کارشناسان ما در نیز در تماس باشید . اگر در تعیین سایز پا دچار اشتباه شدید ، اصلا نگران نباشید فروشگاه چارلی با ما امکان تعویض کفش را برای شما فراهم می کند.

نحوه اندازه گیری سایز پا برای کفش

اندازه گیری طول پا:
پای خود را روی سطحی صاف مانند کاغذ قرار دهید و به صورت عمود و دقیق پاشنه و نوک شصت را علامت گذاری کنید
طول پای خود را از پاشنه تا نوک انگشت شصت با خط کش اندازه بگیرید
حال عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز خود را پیدا کنید، توجه داشته باشید که جدول سایز با توجه به برند های مختلف متفاوت است، از آنجایی که سایزبندی در محصولات غیر اورجینال خیلی دقیق نمیباشد،فروشگاه ورزشی اسپرت با ما امکان ارسال دو سایز مختلف کفش برای محصولات غیر اورجینال (کفش های های کپی و درجه دو ) برای مشتریان تهرانی را فراهم کرده است.

نحوه اندازه گیری سایز پا برای کفش

چند نکته در اندازه گیری سایز پا:
برای اطمینان بیشتر میتوانید از کفش قبلی خود کمک بگیرید. با بررسی زبانه کفش قبلی تان سایز خود را تشخیص دهید.

در پایان روز پای شما در بزرگترین حالت ممکن قرار دارد ، بنابراین بهترین زمان برای اندازه گیری سایز پا در ساعات پایانی روز میباشد.

در اغلب افراد اندازه پای چپ و راست با یکدیگر متفاوت است،لذا اندازه گیری را برای هر دو پا انجام داده و سایز را متناسب با پای بزرگتر انتخاب کنید.

تعیین سایز کفش نیز میتواند گاهی نیاز به راهنمایی داشته باشد. گاهی پیش می آید که برخی از ما هنگام گشت و گذار در فروشگاه های اینترنتی با کفش های بسیار زیبا مواجه میشویم که حتی از نظر هزینه نیز معقول هستند و احساس میکنیم این دقیقا همان کفشیست که دنبالش بودم، اما وقتی به سایز کفش فکر میکنیم از خرید آن منصرف میشویم چرا که حس میکنیم تعیین سایز دقیق کفش کاری دشوار و غیر ممکن است.

سیستم اندازه گیری کف پا و شماره گذاری سایز کفش در کشورها، برندهای مختلف و حتی به نسبت کاربرد کفش( اسپورت یا مجلسی) متفاوت است. اگر کفش شما از یک برند بین المللی باشد، شماره کفش را طبق چند واحد اندازه گیری استاندارد کفش روی آن می‌بینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *